سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی گوشی هواوی Honor 5x

نگاهی به گوشی هواوی honor 5x

درباره هواوی آنر 5x


سال 2015 برای شرکت هوآوی سالی پر تلاش و مملو از اتفاق ها و تولیدات مختلف بود.

که با این وجود طرفداران خود را شگفت زده کردند و گوشی ها متفاوتی در رده بندی های متنوعی عرضه کردند. در طی این مسیر به گوشی نه چندان گران قیمت اما با کیفیت هواوی Honor 5X  می رسیم.

سری گوشی های آنر هواوی، اسمارت فون هایی هستند توجه زیادی را به خود جلب کردند.

هوآوی در قسمت پشتی این گوشی از یک دوربین 13 مگاپیکسلی با فلش LED و برای دوست‌داران عکس های سلفی نیز از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده کرده است.

خطوط افقی که در پشت گوشی وجود دارد باعث زیبایی بیشتر ظاهر فلزی آن شده است.

گوشی موبایل هواوی Honor 5x

گوشی های آنر که همیشه شامل مجموعه ای از موبایل های رده پایین و بالا هستند اینبار شاهد گوشی جدیدی با مشخصات باورنکردنی هستند.

این نمای فلزی در اندازه 8.2*76.3*151.3 میلی متری خودنمایی می کند. 158 گرم وزن کمی که با در دست گرفتن این گوشی با آن مواجه خواهیم شد.

در اطراف صفحه نمایش قاب بسیار نازک مشکی وجود دارد که هنگام خاموش بودن صفحه، جزو صفحه نایش محسوب می شود که گوشی را بسیار زیباتر نشان می دهد.

یکی از بهترین ویژگی هایی که در ظاهر گوشی شاهد آن هستیم، وجود حسگر اثر انگشت در پشت این اسمارت فون است.

پردازنده 64 بیتی با هشت هسته ی پردازشی 1.2 و 1.5 گیگاهرتزی که از چیپست کوالکوم MSM8939 استفاده می کند در پردازش و سرعت بالای عملکرد مشهور است از اعضای اصلی این گوشی به شمار می رود. پردازنده گرافیکی Adreno 405، حافظه داخلی 16 گیگابایت و همچنین رم 2 گیگابایت از دیگر وزگی های اصلی آن محسوب می شود.

هانر 5X دارای یک باتری 3,000 میلی‌آمپر ساعت می‌باشد که چنین باتری برای گوشی‌های 5.5 اینچی یک ظرفیت متوسط رو به بالا محسوب می‌شود. 9 ساعت برای پخش ویدیو، 10 ساعت برای وبگردی و 30 ساعت برای حالت مکالمه در شبکه‌های 3G نشان دهنده طول عمر باتری خوب 5X می‌باشند.

گوشی هواوی 5x

هواوی حتی در نوع سنسور دوربین آنر 5X کم کاری نکرده است و از دوربینی با کیفیت 13 مگاپیکسل استفاده کرده است. وب کم 5 مگاپیکسل نیز می تواند برای ثبت عکس های سلفی مناسب باشد.

این گوشی دارای دو اسلات سیم‌کارت می‌باشد که اولی microSIM و دومی nanoSIM است. سیم‌کارت اول قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های +HSPA با سرعت 42.2/11.5 و شبکه‌های LTE کت 4 با سرعت 150/50 مگابیت بر ثانیه را دارا می‌باشد.

نسخه سیستم عامل این گوشی Lollipop 5.1 است که همچنین به رابط کاربری Emotion UI 3.1 نیز مجهز شده است. قابلیت استفاده از سرویس شبکه ‌های اجتماعی، برنامه ویرایش عکس  وسرویس‌های گوگل شامل Google Search, Google Maps, Gmail و YouTube  از دیگر امکانات نرم افزاری آن هستند.

 

ویژگی های کلیدی:

·         بدنه ای فلزی و صفحه نمایش 5.5 اینچی

·         پردازنده چهار هسته ایMSM8939 هشت هسته ای

·         تراشه گرفیکی Adreno 405

·         حافظه داخلی 16 گیگابایتی (قابل ارتقا تا 128 گیگابایت)

·         رم 2 گیگابایتی

·         دوربین 13 مگاپیکسلی

 

 

 منبع 

درباره گوشی Huawei honor 5x