سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی گوشی موبایل هواوی G750

نگاهی به گوشی میان رده هواوی G750

نکاتی در مورد گوشی Huawei Honor 3X G750


 

اگر قصد خرید گوشی با کیفیت با هسته پردازشی پر قدرت و دوربین قوی و ظاهری ساده و شیک را دارید و البته در عین حل نمی خواهید هزینه ی زیادی خرج کنید ما به شما گوشی هواوی G750    را معرفی می کنیم.

شاید خیلی نام آن برای همه افراد آشنا نباشد اما قطعا پس از معرفی شما را به فکر فرو خواهد برد.

ابعاد دقیق این گوشی هواوی 149.5 در 77.4 و ضخامت 8.9 میلیمتر و در وزن 162 گرم است. ظاهر گوشی ساده و بسیار خوش دست است همچنین در رنگهای سفید و مشکی ساخته شده است.

5.5 اینچ سایز نسبتا بزرگی برای یک گوشی است که می توان به آن نام فبلت را نیز اختصاص داد.

گوشی هواوی g750

صفحه ای لمسی IPS با تراکم پیکسلی 267ppi و کیفیت تصویر 720 در 1280 پیکسل  دارد. کیفیت تصویر نشان داده شده توسط این نمایشگر مناسب و بسیار راضی کننده است.

نکته ی مهمی که در مورد این گوشی موبایل بسیار مورد توجه قرار گرفته است پردازنده ی هشت هسته ای روی تراشه ی MT6592 ساخت Mediatek است. سرعت این پردازنده به 1.7 گیگاهرتز می رسد.

مدل پردازنده گرافیکی آن نیز Mali-450MP4 است.

8 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 2 گیگابایت رم و قسمت اصلی گوشی را تکمیل  می کنند. البته به دلیل کم بودن حجم حافظه داخلی به طور حتم نیامند افزایش این مقدار خواهید بود این گوشی قابلیت افزایش تا 64 گیگابایت حافظه از طریق microSD را دارد.

گوشی huawei g750

و اما باتری 3000 میلی آمپری که می تواند تا حدود 2 روز با شما همراه باشد این باتری لیتیوم-پلیمری قابلیت تعویض را نیز دارد.

از راه های ارتباطی در این گوشی می توان به اینترنت پرسرعت 3جی، بلوتوث نسخه‌ی 4.0، WiFi و GPS اشاره کرد.

بلندگوی این گوشی huawei، امکان پخش صدای بلند و امکان حذف نویز توسط میکروفون مکالمه گوشی را هم دارد.

مسئله بعدی در مورد گوشی Huawei G750، وجود دوربین 13 مگاپیکسلی که می‌تواند تصاویری با حداکثر رزولوشن 3096 ×4128 پیکسل ثبت نماید و دوربین وب کم با کیفیت 5 مگاپیکسلی است. هماهنطور که در گوشی های میان رده ی مختلف دیده شده معمولا دوربین این گوشی های موبایل نهایتا به 8 مگاپیکسل می رسد اما در این مورد شاهد کیفیت بالاتری هستیم.

از ویژگی های دوربین آن Panorama، تشخیص چهره، فوکوس لمسی، ثبت موقعیت مکانی و زمانی ،HDR، Beauty و motion AV. motion AV یکی از حالت‌های کاربردی عکاسی ست که افکت‌های سینمایی به همراه دارد، را می توان نام برد.

نسخه اندروید این گوشی به 4.2.2 Jelly Bean خلاصه شده است.

 

 

 

منبع 

نقد و بررسی گوشی Huawei Honor 3X G750