سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره گوشی موبایل هواوی Honor 6 plus

 

بررسی گوشی شیک و زیبای هواوی Honor 6 Plus

نگاهی به گوشی موبایل Huawei Honor 6 Plus

 


 

گوشی هواوی آنر 6 پلاس گوشی دیگری از این کمپانی است که در لیست گوشی های لوکس قرار گرفته است.

در بارسلونا در کنفرانس MWC 2015   شاهد معرفی این گوشی موبایل بودیم.

چشممان که به این گوشی می افتد نمای ظاهری گوشی های آیفون برایمان تداعی می شود مخصوصا محل قرار گیری دوربین ها، استفاده از قاب فلزی دور گوشی و بندهای قرار گرفته روی آن.

در ساخت این گوشی از ترکیب شیشه و آلومینیوم استفاده شده است، گوشی آنر 6 پلاس را آنقدر زیبا کرده است، که نمی توان از آن چشم برداشت.

طراحی ساده و شیک با گوشه های گرد شده و ضخامت 7.5 میلی متری در صفحه نمایشی 5.5 اینچی، همگی نشان دنده ی سایز قابل قبول و خوش دست بودن این گوشی هواوی است.

حاشیه دو طرف، کم در نظر گرفته شده که در این صورت تصویر کاملی را خواهیم داشت.

گوشی موبایل هواوی honor 6 plus

ابعاد دقیق آن 150.5x75.7x7.5 میلی متر و به وزن 165 گرم است. همچنین در سه رنگ اصلی سفید، مشکی و طلایی ساخته شده است.

صفحه نمایش فول اچ دی 5.5 اینچی آن می رسیم که، تراکمی در حدود 401 پیکسل بر اینچ دارد. قابلیت تشخیص 10 لمس همزمان در صفحه نمایشی از جنس IPS را نیز دارد. حسگرهای مجاورت، شتاب‌سنج، نور محیط و قطب نما در این گوشی نیز وجود دارد.

دکمه خاموش و روشن، کم وزیاد کردن صدا، درگاه سیم کارت و حافظه جانبی همگی در سمت راست گوشی قرار گرفته اند.

تراشه ی پردازشی گوشی آنر6پلاس، HiSillicon Kirin 925 است. این تراشه هشت هسته ای که از چهار هسته 1.3 گیگاهرتزی و چهار هسته ی 1.8 گیگاهرتزی ساخته شده است. مانند قبل هسته سریعتر برای پردازش های سنگین و دیگری برای کارهای کوچک تر استفاده می شود.

پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T628 با سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی از دیگر اجزای اصلی این گوشی موبایل به شمار می روند.

مقدار حافظه جانبی که از طریق کارت microSD می توان بهره برد تا 128 گیگابایت است.

موبایل هواوی آنر 6 پلاس

و اما قسمت جالب ماجرا در مورد این گوشی هوآوی، وجود دوتا دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت گوشی و به عنوان دوربین اصلی است. این دو دوربین با استفاده از یک الگوریتم خاص و با استفاده از تکنولوژیSLR-Grade ISPبا یکدیگر و به صورت هماهنگ اقدام به عکس برداری می کنند که در نتیجه دو برابر یک سنسور عادی نور دریافت می شود و همچنین عکس خروجی از این دو دوربین نیز رزولوشن 13 مگاپیکسلی دارد.علاوه بر این سرعت فوکوس کردن برای عکس برداری به 0.1 ثانیه تغییر پیدا کرده است و بسیار سریعتر شده است.

از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به تشخیص چهره و لبخند، ثبت موقعیت زمانی و مکانی، فوکوس لمسی و خودکار و عکاسی پانوراما اشاره کرد.

آنر6 پلاس دارای دو درگاه سیم کارت است و از شبکه‌ی 4 جی پشتیبانی می‌کند. مجهز به NFC، بلوتوث  نسخه 4 و پورت USB نیز هست.

این گوشی مجهز به باتری 3600 میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم-پلیمری است.

13 ساعت مکالمه در شبکه 3 جی و469 ساعت درحالت Stand-by در شبکه 4 جی، 58.80 ساعت پخش موسیقی و در نهایت 13.30 ساعت پخش ویدیو از زمان کارکرد باتری آن است.

تمامی سخت افزار این گوشی در کنار سیستم عامل اندروید 4.4.2 کیت کت است و رابط کاربری شرکت هواوی یعنیEmotion UI 3.0کامل می شود.

 

منبع :  درباره گوشی هواوی آنر 6 پلاس