سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره گوشی هواوی Mate S

 

نقد و بررسی گوشی موبایل Hauwei Ascend Mate S

نگاهی به گوشی هوآوی میت اس

 



 

اینبار به سراغ گوشی موبایل Mate s   می رویم تا از زیر و بم آن آگاه شویم و ببینیم این همه تعریف و تمجید در مورد این گوشی آیا حقیقت دارد.

گوشی میت اس به محض معرفی و ورود خود سر وصدایی زیادی به پا کرد زیرا ظاهری آراسته و سخت افزار پیشرفته ای دارد.

هواوی همانند دیگر شرکت های پیشرو در عرصه تولید گوشی های هوشمند به دنبال جذب افراد بیشتری هستند. اینکار آنها در نتیجه ساخت مدل های جدیدتر با فناوری های پیشرفته تر گویای این حقیقت است.

اولین نکته که خیلی از کاربران گوشی های هوشمند به آن علاقه مند هستند وجود حسگر انگشت برای امنیت بیشتر اطلاعات موجود در گوشی است. هواوی در گوشی میت اس بسیار شیک با ایجاد امکان حسگر اثر انگشت غوغایی به پا کرده است و باعث جلب توجه زیادی شده است.

گوشی موبایل هواوی اسند میت اس

شاید در نگاه اول متوجه حضور این حسگر نباشید زیرا مانند اپل نه در پایین صفحه نمایش و نه مانند سونی روی دکمه پاور است، بلکه در پشت گوشی و در پایین لنز دوربین به شکل مربع وجود دارد.

با محل جدیدی که هواوی برای این حسگر در نظر گرفته است، می توان گفت که سبک جدیدی را خلق کرده است.

طراحی ساده با گوشه هایی نسبتا گرد، بدنه ای باریک و کشیده، این گوشی به اسمارت فونی بسیار خوش دست تبدیل کره است.

بدنه ای از آلومینیوم در رنگهای متنوع، طلایی و صورتی مرجانی، به جای خاکستری تیتانیوم استاندارد و شامپاینی است که هرکدام چنان زیبا و شیک هستند که موقع خرید شاید برای انتخاب رنگ آن دچار مشکل شوید.

وزنی معادل 156 گرم به ابعاد 149.8x75.3x7.2 میلیمتر از مشخصات تکمیلی ظاهر آن است.

صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع AMOLED با تراکم پیکسلی 401ppi، پاسخگوی 10 لمس همزمان است. همچنین فراموش نشود که جنس آن از Corning Gorilla Glass 4 بهره گرفته است.

گوشی ascend mat s

دوربین اصلی با 13 مگاپیکسل رزولوشن با دوفلش LED قطعا می تواند تصاویری با کیفیت را ثبت کند.

دوربین وب کم این گوشی هم سنسوری 8 مگاپیکسلی دارد، نکته‌ی جالب اینکه این دوربین هم به فلشی از نوع LED برای ثبت تصاویر روشن‌تر مجهز شده است. بنابراین عکس سلفی با کیفیتی را خاطره ساز خواهید کرد.

دو پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس‌های 1.5 و 2.2 گیگاهرتزی این دستگاه به همراه تراشه Hisilicon Kirin 935 و همچنین با وجود سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخی سرعت و ظرفیت پردازشی خوبی را رقم خواهند زد. با وجود شیار کارت حافظه جانبی برای اضافه کردن 128 گیگابایت حجم ذخیره سازی اطلاعات، برای خرید این گوشی مصمم تر خواهیم شد.

سیستم عامل اندروید لالی پاپ 5.1.1، قابل ارتقا به نسخه 6، و باتری 2700 میلی آمپر ساعتی از امکانات دیگری است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

پشتیبانی از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی 4 جی، امکان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث نسخه 4، رادیو و NFC از دیگر قابلیت‌های محبوب در این گوشی موبایل هواوی هستند.

 

منبع :درباره گوشی هواوی Mate S