سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره گوشی موبایل هواوی Ascend Mate7

 

بررسی اجمالی گوشی موبایل هواوی اسند میت 7

نگاهی به گوشی هوآوی Mate7

 


 

گوشی موبایل هواوی Ascend Mate7   با داشتن صفحه نمایشی 6 اینچی نام فبلت را نیز به خود اختصاص داده است.

با ابعاد دقیق81*157 و همچنین ضخامت کم 7.9 میلی متری با وجود سایز نسبتا بزرگ گوشی است.

با سایزی که این گوشی دارد می توان نام فبلت را نیز به آن داد، زیرا صفحه نمایشی 6 اینچی در میان بدنه ای به ابعاد

گوشی موبایل هوآوی میت 7  از بدنه ای ساخته شده از فلز و قابی با 85 درصد از آلومنیوم است که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. حاشیه اطراف صفحه نمایش بسیار کم در نظر گرفته شده است. و در واقع بیشترین استفاده ممکن از صفحه نمایش برده شده است.

در قسمت قاب پشتی این گوشی موبایل شاهد، دوربین و فلش و درپایین دوربین حسگر اثر انگشت و بعد از آن لوگوی هواوی است. کلید های پاور و تنظیم صدا نیز در سمت راست قرار گرفته اند.

گوشی موبایل Ascend Mate7 در رنگهای مشکی، نقره ای و طلایی ساخته شده است.

گوشی موبایل هواوی mate7

گوشی هواوی Mate7 از یک صفحه نمایش IPS LCD با رزولوشن 1920×1080 پیکسل و تراکم پیکسلی 368 پیکسل بر اینچ برخوردار است. تمامی سطح رویی گوشی با شیشه محافظ Gorilla Glass 3 پوشانده شده است. این صفحه نمایش دارای حالت Glove هست که می توانید با دستکش نیز با آن کار کنید این گزینه را بایستی در منوی تنظیمات فعال کنید. این سایز صفحه نمایش برای بازی کردن و یا تماشای فیلم بسیار مناسب است.

به کار بردن حسگر اثر نگشت باعث ایجاد نکته مثبتی در این گوشی هوآوی شده است. برای باز کردن قفل صفحه و افزایش امنیت می توان از حسگر اثر انگشت استفاده نمود. این حسگر سرعت و دقت خوبی دارد و تنظیم و کار کردن با آن راحت است. برای این حسگر می توانید تا 5 اثر انگشت متفاوت را ذخیره کنید و به محض اینکه انگشت شما با سنسور برخورد کند قفل صفحه باز خواهد شد و نیازی نیست.

لازم است کمی هم در مورد دوربین فبلت هوآوی بگوییم در واقع از وجود یک دوربین 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی وب کم نمی توان به راحتی گذشت.

گوشی موبایل هواوی mate7

کیفیت دوربین اصلی در حد 4128*3096 پیکسل است فوکوس خودکار،پانوراما، تشخیص چهره و HDR از قابلیت های دوربین آن است. و با دوربین وب کم نیز می توانید سلفی های با کیفیتی داشته باشید. می توانید با گفتن کلمات Pai Zhao یا Qie Zi عکس بگیرید یا آن را تنظیم کنید تا با رسیدن به فرکانس صدایی خاص، این کار را انجام دهد.

گوشی هواوی میت 7 دارای پردازنده 8 هسته ای   HiSilicon Kirin 925که 4 هسته 1.8 گیگاهرتزی Cortex-A15  و 4 هسته 1.3 گیگاهرتزی Cortex-A7 است. پرازنده گرافیکی آن هم Mali-T628 است که روی هم رفته مجموعه پردازشی قوی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

در دو نسخه با حافظه داخلی 16و32 گیگابایتی و به ترتیب 2 و 3 گیگابایت رم به بازار عرضه شده است. لازم است بدانید که نسخه 32 گیگاباتی آن فقط با رنگ طلایی موجود است. هر دوی این حافظه را می توان با کارت حافظه تا 128 گیگابایت افزایش داد و قطعا نگرانی در مورد کمبود حجم ذخیره سازی نخواهیم داشت.

سیستم عامل اندروید نسحه 4.4.2 به همراه رابط کاربری هواوی Emotion 3.0 برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

گوشی Mate 7 مجهز به باتری لیتیوم پلیمری 4100 میلی آمپری است که می تواند حدود 2 روز گوشی را روشن نگه دارد و 648 ساعت در شبکه 3جی در حالت استند بای باشد. برای گوشی موبایلی با صفحه نمایش 6 اینچی این دوام باتری  خیلی خوب است.


 منبع :بررسی گوشی هواوی Mate 7